magyar | english | deutsch BeerBase.Hu
Magyarország Söradatbázisa
info@beerbase.hu
  kezdőlap :: hírek :: sörfőzdék :: importőrök :: sörök :: sörözök :: szervezetek :: linkek
Hírek

A Borsodi Sörgyár meg?rizte piacvezet? pozícióját
(2007-05-10 17:03:14 - Borsodi Sörgyár Zrt.)

A Borsodi Sörgyár Zrt. a 2006. évben 2,3 millió hl sört értékesített, árbevétele pedig elérte a 44,3 milliárd Ft-ot. A tavalyi évben a vállalat meg?rizte a 2004 óta tartó piacvezet? pozícióját (forrás: Magyar Sörgyártók Szövetsége), a legnagyobb mennyiségben értékesített sör ebben az évben is a Borsodi volt. A prémium termékek között a Beck’s értékesítése 48%-kal n?tt, a Löwenbräu pedig 97%-kal. Mindezen sikerek mellett a Borsodi Sörgyár Zrt. adózott eredménye 2006-ban alacsonyabb volt, mint az el?z? évben, amely a rendkívüli költségnövekedésnek, a nagyon er?s piaci árversenynek, illetve a malátagyár visszavásárlása okozta többlet költségeknek köszönhet?. Az idei tervek között szerepel a következetes márkaépítés további folytatása, amelynek egyik meghatározó eleme a megújuló Borsodi sörcsalád, illetve a nemzetközi márkák, a Stella Artois és a Beck’s további er?sítése. E mellett az értékesítési munkatársak egyre jobban fókuszálnak az eladáshelyi hangsúlyos jelenlétre a kis üzletekt?l az üzletláncokon át a vendéglátóhelyekig.

A tavalyi évben a Borsodi Sörgyár Zrt. árbevétele 14,4%-os növekedést mutat az el?z? évihez képest, amelyhez több mint 4,3%-os volumennövekedés kapcsolódik. Az 1,3%-os teljes piaci növekedést meghaladó mérték? növekedés eredménye a piacvezet? pozíció meg?rzése, meger?sítése. Nagyon kiélezett a verseny a hazai sörpiac három nagy szerepl?je, illetve az importból érkez? termékek között. Éppen ezért kiemelt jelent?ség? pl. a Borsodi 4%-os növekedése a vendéglátóipari értékesítésben, vagy a Beck’s növekedése, amely 39%-ot mutat a vendéglátóhelyek, illetve az 51%-ot a bolti kereskedelemi forgalomban. (Nielsen adatok)

A kiszerelések között továbbra is a dobozos csomagolás a leginkább kedvelt a fogyasztók körében. Pontosan ezen indok miatt a termékdíj törvényben el?irányzott 65%-os újratölthet? csomagolási arány betartását a vállalat a tavalyi évben nem tudta teljesíteni. A tavalyi év szeptemberében végrehajtott 7%-os jövedéki adóemelést a rendkívül er?s verseny miatt a vállalat nem tudta termékeinek árában érvényesíteni, így ezen terhek a m?ködés költségeit növelték.

A sörpiac számára az idei év is számos problémát jelez el?re. Tervezni kell a napi fogyasztási cikkek eladásának sz?külésével, a tovább er?söd? piaci versennyel, illetve a nagyon magas adóterhek okozta nehézségekkel.

A Borsodi Sörgyár Zrt. az idei évben is folytatja hosszú távú, következetes márkaépítési tevékenységét. Ennek meghatározó eleme a Borsodi sörcsalád megújuló arculata, amellyel a társaság célja, hogy a Borsodi korábbi rajongóit meg?rizve további fogyasztók válasszák, kedveljék meg a termékeket.

A vállalat az eladási munkájában is jelent?s fejlesztést, átalakítást tervez. Mindennek középpontjában az áll, hogy a lehet? legtöbb eladási ponton nemcsak a termék, hanem a vállalat tájékozott és felkészült munkatársai is legyenek ott.
A hét ajánlata
  © szecsei.hu 2007 | impresszum